Rendelés

Az ABOUT YOU-nál nagyon egyszerű a rendelés: miután a kosarába tette a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheti a rendelését. Ehhez a következő lépésben ügyfélfiókot kell létrehozni. Ezt új vásárlóként nagyon kényelmesen meg tudja tenni a rendelési folyamat során, és akkor a bejelentkezése automatikus. Ha már rendelkezik ügyfélprofillal, akkor a felhasználói adataival (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhet. Ezután három lépés (cím - fizetési mód - visszaigazolás) következik a rendelési folyamatban, majd pedig lezárhatja a rendelését.

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy az ABOUT YOU-nál telefonon rendelhessen. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít Önnek, ha kérdései vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.

Igen, az ABOUT YOU-nál történő vásárláshoz szüksége van egy ügyfélfiókra. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán a nevére, az email-címére és a jelszavára van szükség

Általában nincs minimális rendelési érték az ABOUT YOU-nál.

Általában nincs a rendeléseknek felső határa az ABOUT YOU-nál. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Az eddigi rendeléseinek megtekintéséhez jelentkezzen be a www.aboutyou.hu oldalon az email-címével és a jelszavával! Az »Ügyfélfiók« menüpont alatt találja meg az eddigi rendeléseinek felsorolását.

Amennyiben még nem küldték el a rendelését, addig lehetősége van az ABOUT YOU-nál annak törlésére. Kérjük, telefonáljon nekünk, hogy a törlési igényét közvetlenül megvizsgálhassuk! Az ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján ingyenesen elérheti a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Megértését kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs az ABOUT YOU-nál lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, a jóváírást azon az úton juttatjuk el Önhöz, amit fizetési módként megadott.

Jelenleg Németország, Ausztria, Hollandia, Belgium, Svájc, Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország területére tudunk szállítani. Ha szeretne e-mail értesítést kapni arról, ha további országokba is szállítunk, akkor egyszerűen iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Nem gond, mert biztos van van rá esély, hogy megrendelhesse a kívánt terméket. Általában sajnos nem tudjuk pontosan megmondani Önnek, hogy egy termék valamikor ismét elérhető lesz-e. De szívesen küldünk Önnek emlékeztetőt, ha a terméke ismét kapható lesz. Ehhez nyissa meg a terméket részletesen leíró oldalt, és válassza ki a kívánt méretet! A következő lépésben megadhatja az email-címét, és akkor automatikusan értesítést kap tőlünk, ha a termék ismét kapható.

Rendelése megadását követően e-mailben kap visszaigazolást, amely az Ön által kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címét, valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza. Ha kérdése van, ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján ingyenesen elérheti a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Ha ellenőrizni szeretné, hogy a rendelését helyesen adta-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudja megnézni. Jelentkezzen be a www.aboutyou.hu oldalon az email-címével és a jelszavával, és hívja be a rendeléseit az »Ügyfélfiók« rovaton keresztül! Ha kérdése van a rendelésével kapcsolatban, vagy a rendelését nem helyesen adta fel, ügyfélszolgálatunkat minden nap ingyenesen elérheti a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Szeretnénk Önnek a lehető legjobb szolgáltatást biztosítani. Ehhez mindenekelőtt az kell, hogy a rendelését gyorsan és zökkenőmentesen lebonyolítsuk. A születési dátumára egyrészt azért van szükségünk, hogy a többi, esetleg hasonló nevű, vásárlótól meg tudjunk különböztetni, másrészt, hogy igazolni lehessen a nagykorúságát.

Természetesen a tabletedről vagy az okostelefonodról is rendelhetsz valamit nálunk. Ehhez egyszerűen látogasson el az ABOUT YOU webáruházunkba a mobil internetes keresője segítségével! A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk. Ezen kívül Apple és androidos okostelefonokra is kínálunk vásárlási alkalmazást. Az alkalmazás használatához egyszerűen töltse le azt az App Store-jában, ill. a Google Play Store-jában úgy, hogy rákeres az ABOUT YOU címszóra. Ha kérdése van a letöltéssel vagy az alkalmazás használatával kapcsolatban, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet minden nap ingyenesen elérhet a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Fizetés

Az alábbi fizetési módok közül választhat: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz), illetve PayPal.

A számlát e-mailben kapja meg közvetlenül azután, hogy a rendelése teljes egészében kiszállításra került.

Általában nincs lehetőség az ABOUT YOU-nál üzleti vevőszámla vezetésére.

Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.

Adómentes rendeléseket (tax-free orders) nem kínálunk.

A jelenlegi kínálatunkban sajnos nincs »részletfizetési« opció.

Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyás fizetést választott fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg. Utánvétes (COD) fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.

A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le az Ön számára. Csak a termék elküldésénél terheljük meg a bankkártyáját a leszállított termékek teljes összegével.

Ha nem lehetséges egy bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például általános technikai probléma, helytelen kód megadása, a kártya érvénytelensége, hiányzó felülvizsgálat stb. Alternatívaként az alábbi fizetési módokat kínáljuk fel az Ön számára: PayPal és COD (utánvét - készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges).

A háromjegyű biztonsági kódot a bankártyája hátoldalán találja meg.

A SEPA a Single Euro Payments Area (Egységes Európai Fizetési Övezet) rövidítése. Így hívják a nemzeti és európai fizetési forgalom új egységes szabályozását. Az IBAN (International Bank Account Number, nemzetközi bankszámlaszám) esetében egy olyan azonosító számról van szó, amely a jövőben valamennyi nemzeti számlaadatot (Németországban számlaszámot és bankazonosítót) helyettesíti. A BIC (Business Identifier Code) olyan nemzetközi szabványos bankazonosító kód (hasonlít a német bankazonosítóra), amellyel a fizetési szolgáltatókat világszerte egyértelműen azonosítják.

Kuponok

Ha van kuponja, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatja be közvetlenül a fizetéskor. Ezután a böngésző ablakában a rendelése számlaösszege azonnal csökken kuponjának értékével.

Általában nem lehet a kuponokat utólag lekönyvelni. Ha elfelejtette beváltani a kuponját, akkor használja azt egyszerűen a következő ABOUT YOU-rendelésénél!

Amennyiben a kuponkód nem működik, akkor annak az alábbi okai lehetnek:

  1. A kupont már beváltották, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
  2. A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
  3. A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
  4. A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.
Ha a kuponkódja valamilyen más ok miatt nem működik, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet minden nap ingyenesen elérhet a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel. Kérjük, hogy ehhez tartsa készenlétben a kuponkódját!

Általában nem lehet a kuponokat készpénzben kifizetni.

Ajándékkártyák

Hamarosan lehetősége lesz rá, hogy a webáruházunkban ajándékkártyát rendeljen.

Az ajándékkártyáját kizárólag az ABOUT YOU online üzletében válthatja be. Az ajándékkártyáknak nincs időbeni korlátja és nem kötöttek minimális rendelési értékhez. Ha Ön már vevő, akkor az ajándékkártyája beváltásához egyszerűen regisztráljon az aboutyou.hu oldalon vagy jelentkezzen be a megszokott felhasználói adataival!

Az ajándékkártyáját a rendelési folyamatban nagyon kényelmesen hozzáadhatja a fizetési módhoz. Ehhez egyszerűen kattintson a fizetési módoknál a "Kártya hozzáadása” elemre, és adja meg a 10-jegyű ajándékkártya-kódját a megfelelő mezőben! A végén az ajándékkártyája értékét levonjuk a rendelése összértékéből.

Ha még marad a kártyáján fel nem használt összeg, akkor azt egész egyszerűen beválthatja a következő rendeléskor úgy, hogy ismét a kártyáját választja fizetési módként. Ehhez az ajándékkártyája az ügyfélfiókban automatikusan rögzítésre kerül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy mindez csak akkor lehetséges, ha felhasználóként jelentkezik be! Ha vendégként rendel, akkor a kártyája nem kerül rögzítésre, és akkor azt újból meg kell adja, amennyiben maradékösszeg van rajta, amit be akar váltani.

Ez nem gond. Amennyiben a rendelési összeg meghaladja az ajándékkártyája értékét, akkor a rendszer automatikusan azt kéri, hogy válasszon egy további fizetési módot, amin keresztül a rendelése maradék összegét ki tudja fizetni.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy bár a vevőszámlájához több ajándékkártyát is hozzá tud adni, azonban rendelésenként legfeljebb egy ajándékkártyát tud beváltani!

Természetesen visszaküldheti nekünk azt a terméket, ami nem tetszik Önnek. Amennyiben a rendelését ajándékkártyával fizette ki, úgy a visszaküldés összegét ismét jóváírjuk a kártyáján, amint a visszáru lekönyvelésre került.

Amennyiben a rendelési összeg meghaladta az ajándékkártyája összegét és Ön egy további fizetési móddal fizetett, akkor a visszáru lekönyvelésénél az összeget az Ön által pótlólag választott fizetési módon keresztül kapja vissza. Vegye itt figyelembe, hogy a pótlólag választott fizetési módon keresztül történő visszatérítés csak az eredetileg ezzel a módszerrel kifizetett összeg mértékéig történik. Amennyiben tehát a visszaküldés visszatérítési összegéből még fennmarad valamennyi, akkor azt az ajándékkártyáján fogjuk Önnek jóváírni.

Az ajándékkártyád maradékösszegét sajnos nem tudjuk kifizetni. De természetesen felhasználhatja azt egy újabb rendelésnél.

Az ABOUT YOU nem vállal felelősséget az ajándékkártyád elvesztéséért, ellopásáért, megrongálódásáért, olvashatatlanságáért vagy illetéktelen általi használatáért.

Ha kétségei vannak, kérjük, jelentkezzen az ügyfélszolgálatunknál! Kérjük, hogy ehhez mindig készítse elő a 16-jegyű sorozatszámát (PAN), hogy segíthessünk. Ezt a kártyáján található.

Az ajándékkártyákat sajnos nem lehet utólagosan rendelések elszámolására használni, és nem becserélhetők. Természetesen a következő rendelésénél felhasználhatja az ajándékkártyáját.

Szállítási és kézbesítési költségek

Az ABOUT YOU átvállalja a termék kiszállításának és a visszaküldésének, valamint a csomagolás költségét.

Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.

Jelenleg Németország, Ausztria, Hollandia, Belgium, Svájc, Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország területére tudunk szállítani. Ha e-mail értesítést szeretne kapni arról, ha további országokba is szállítunk, akkor egyszerűen iratkozzon fel a hírlevelünkre!

A szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket.

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre szállíttassuk.

Igen, kérheti, hogy a megrendelését a számlacímétől eltérő címre szállítsuk, p l. a munkahelyére. Ehhez egyszerűen válassza ki a PayPal, a hitelkártya vagy az utánvétes (COD) fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írja be a kívánt szállítási címet!

Számunkra fontos biztosítani azt, hogy az Ön által megrendelt termékek amilyen gyorsan csak lehet Önnél lehessenek. Ha kivételes esetben valamely terméket nem lehet két napon belül kiszállítani, akkor előfordulhat, hogy a rendelését több részszállításra osztjuk fel. Így tudjuk azt biztosítani, hogy az Ön által megrendelt termékeket a lehető leghamarabb megkapja.

Ellenőrizte már a küldemény státuszát nyomon követő alkalmazással? Az Ön által látott információk jelzik a rendelés státuszát. A csomagjára vonatkozó további információkat az ügyfélszolgálattól kaphat. Az ügyfélszolgálatunkat minden nap ingyenesen elérheti a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Ha ellenőrizni szeretné, hogy a rendelését helyesen adta-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudja megnézni. Jelentkezzen be a www.aboutyou.hu oldalon az email-címével és a jelszavával, és hívja be a rendeléseit az »Ügyfélfiók« rovaton keresztül! Ha kérdése van a rendelésével kapcsolatban, vagy a rendelését nem helyesen adta fel, ügyfélszolgálatunkat minden nap ingyenesen elérheti a 0680 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Ha meg akar bizonyosodni a rendelése szállítási státuszáról, akkor azt a szállítási visszaigazolást hívja fel, amelyet e-mailben kapott Minden egyes Önnek kiküldött csomagra szállítási visszaigazolást kap, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza.

Megértését kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs az ABOUT YOU-nál lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, a jóváírást azon az úton juttatjuk el Önhöz, amit fizetési módként megadott.

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheti nekünk a terméket a visszáru nyomtatvánnyal úgy, hogy megadja a visszaküldés okát. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadott.

Visszaküldés és visszatérítés

A visszaküldést logisztikai partnerünk, a GLS végzi úgy, hogy a futár felveszi Öntől a visszaküldeni kívánt csomagot egy adott napon egy adott időintervallumban a megadott címen. Ezt az ügyfélfiókon keresztül, vagy a vevőszolgálatunknál telefonon vagy emailben kényelmesen kezdeményezheti.

Szívesen segítünk a visszaküldés lebonyolításában. Ha bármilyen kérdése van a visszaküldés kapcsán, ügyfélszolgálatunkat minden nap ingyenesen elérheti a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel. Kivételesen előfordulhat, hogy a rendelését több csomagban szállítjuk ki. Kérjük, hogy a visszaküldésnél ügyeljen arra, hogy csak a szállítólevélen szereplő termékek kerüljenek egy csomagba! Különben a visszárujának beazonosítása és a pénzvisszatérítés valamivel több időt vehet igénybe. Természetesen Önt akkor sem terhelik pótlólagos költségek, ha több csomagot küld vissza.

A visszaküldés menete és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Tegye vissza a terméket az eredeti csomagolásában a csomagba.
  2. Helyezze be mellé a visszaküldési ürlapot a csomagba.
  3. Zárja le a csomagot. A műanyag csomag az újbóli lezárása céljából már úgy lett kialakítva, hogy ismét le tudja zárni egy előre kialakított ragasztócsík segítségével, amit a csomagon talál. Kérjük használja ezt. Nagyobb papírdoboz esetén csak egyszerűen zárja le valamilyen ragasztószalaggal.
  4. Az ABOUT YOU személyes fiókjában a "Rendeléseid" menüpont alatt listázva találja a rendeléseit. Itt kiválasztva az adott rendelést, rögtön megjelennek a rendelés adatai. A visszaküldéshez kattintson a "Válaszd ki a visszaküldés napját" gombra, majd pedig válassza ki az adott napot, amikor a futár a megadott címen (korábbi szállítási címen) fel tudja venni a csomagot. A GLS futár az Ön által kérvényezett napon egy bizonyos időintervallumban felveszi Öntől a csomagot, amiről értesítést is fog kapni. Figyelem: az ABOUT YOU mobilalkalmazásban a visszaküldés fuknció jelenleg még nem elérhető. A visszaküldés kérvényezése jelenleg csak asztali gépen, laptopon és mobil webes felületen érhető el.

A számlaösszeget, a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, az Ön által használt fizetési módon keresztül térítjük Önnek vissza. Kérjük, hogy ügyeljen arra, hogy a termékeket abban az állapotban küldje vissza, amelyben kapta őket

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termékkel nem elégedett, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheti nekünk a terméket a visszaküldés okának megadásával. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadott. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamáció lebonyolításában.

Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék cseréjére. Amint az Ön által visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadott. Rendelje meg egyszerűen a terméket újból!

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheti nekünk a terméket. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálja a »Hogyan küldöm el a visszárut?« kérdés alatt.

Az ABOUT YOU-nál a rendelését követően 90 napja van arra, hogy a terméket visszaküldje nekünk. Az ABOUT YOU-nál alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találja meg.

Az ABOUT YOU átvállalja a termék visszaküldésének postaköltségét.

Leadásra nincs lehetőség. A GLS futára felveszi Öntől a visszaküldeni kívánt csomagot kényelmesen és egyszerűen. A GLS futára házhoz jön az Önnel előre egyeztetett időpontban, Önnek csak a csomagot kell rendelkezésre bocsátani.

Igen, a visszáru beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kap tőlünk e-mailben.

A jóváírás mindig azon az úton kerül Önhöz, amit fizetési módként megadott. Kártyás fizetés esetén az összeget a megadott számláján térítjük meg. PayPal fizetés esetén a jóváírás a PayPal-számláján történik. Kérjük, hogy utánvétes (COD) fizetési feltétel esetén, adja meg nekünk banki adatait (IBAN és BIC) az ügyfélfiókjában, mert ez esetben átutalással tudjuk visszatéríteni az összeget, készpénzben nem lehetséges! Amint beérkezett a visszaküldött áru, küldünk Önnek egy ezt visszaigazoló emailt. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheti az ügyfélszolgálatunknak. Szívesen támogatjuk ebben.

Ahogy beérkezett hozzánk a küldemény és ellenőriztük azt, az összeget 14 napon belül, az Ön által a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el Önhöz.

Magyarországi visszáru esetén nincs szüksége visszáru címkére. Az ügyfélfiókján keresztül a www.aboutyou.hu oldalon kényelmesen megbízást adhat arra, hogy GLS futár vegye fel a terméket. A futár mindent elintéz, Önnek csak a csomagot kell elkészítenie az elszállításra. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek Önnek ebben a 0680 021 482-es telefonszámot minden nap (8.00-22.00 között), viszont e-mailben is keresheti az ügyfélszolgálatot az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen! Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Szívesen megszervezzük a visszáruja elhozatalát. Ehhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunk csapatával! Ingyenesen elérhet bennünket minden nap a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

A visszáru visszaküldésének pontos szállítási címe automatikusan rákerül arra a visszáru címkére, amit a GLS futár visz magával az elhozatalkor. Önnek ezzel nincs teendője.

A fiókom

Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattintson a fejlécben a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Regisztráció« linkre, és töltse ki a regisztrációs űrlapot! Az ügyfélfiókját az első rendelésekor is nagyon kényelmesen létrehozhatja. Mindkét esetben az email-címét és egy titkos jelszót kell megadnia. Ezekkel az adatokkal tud ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókjába, lehetőséget teremtve az adatainak megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.

Az ABOUT YOU tagsága most is és a jövőben is természetesen ingyenes.

Az ABOUT YOU természetesen valamennyi ügyfél adatát szigorúan bizalmasan kezeli, és nem adja tovább harmadik fél részére.

Egyszerűen kattintson a nyitó oldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtett a jelszavát?« menüpontra, és adja meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címét! Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatja új jelszavát. Ezt a jelszót azután kívánság szerint megváltoztathatja.

Ha bejelentkezett az ügyfélfiókjába, akkor ott megtekintheti és szerkesztheti a címadatait. Az email-címe, telefonszáma vagy neve megváltoztatása érdekében forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz! Ingyenesen elérhet bennünket minden nap a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Az adathordozhatósághoz való jogát (GDPR 20. cikkely) az ügyfélszolgálatunknál az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mailen keresztül érvényesítheti.

Egyszerűen írjon nekünk egy formamentes e-mailt az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címre a kívánságáról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókja törléséről.

Hírlevél

A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a webáruházunkban meghirdetett aktuális akciókról, valamint a divat világának háttérben zajló történéseiről. Ha feliratkozik az ingyenes hírlevelünkre, exkluzív információkat kap:

  • A legújabb termékekről és trendekről
  • A kuponokról és az akciókról
  • Valamint az akciós ajánlatainkról

Ha nem szeretné elmulasztani az aktuális akcióinkat, akkor feliratkozhat az ingyenes hírlevelünkre. Ehhez egyszerűen adja meg az e-mail címét az oldal végén található »Feliratkozás a hírlevélre« rovatban! Ezt követően közvetlenül kap egy e-mailt, amelyben már csak meg kell erősítenie a hírlevélre történő feliratkozást.

A hírlevélre való feliratkozást követően kap egy aktiváló linket tartalmazó visszaigazoló e-mailt. A feliratkozás csak akkor lesz eredményes, ha rákattint erre a linkre. Ha nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, annak az lehet az oka, hogy az a spam mappába került. Kérjük, hogy ebben az esetben adja a címjegyzékéhez a newsletter@aboutyou.hu email-címet! Amennyiben még továbbra sem kapja meg a hírlevelet, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálat csapatával! Ingyenesen elérhet bennünket minden nap a 06 80 021-482-es telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

A hírlevelünk szabálytalan időközökben jelenik meg, mindig akkor, amikor hírek érkeznek a divat világából vagy különleges akcióink vannak, mint pl. akciók, kuponakciók stb.

Technológia

Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt kínáljunk Önnek. Ha mégis felmerülnének műszaki problémák vagy bármi nem az elvárások szerint működik, akkor egyszerűen vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal! Ingyenesen elér bennünket a 06800 21482 telefonszámon (8.00-22.00 között) vagy az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel. Ahhoz, hogy a webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudja használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngészője legfrissebb változatát használja! Ezért arra kérjük, hogy ellenőrizze, hogy a webböngészője aktuális változatát használja-e, aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagyta-e! Ezekkel a pontokkal kapcsolatban a továbbiakban még több információt talál.

Az ABOUT YOU valamennyi webböngészőt támogat.

A weboldal felbontása iPadok és Windows tabletek esetében 960 pixelig, nagy monitorok esetében 1580 pixelig optimalizált.

A sütik kis adatfájlok, amelyeket többnyire egy weboldal helyez el a számítógépeden. Amikor a weboldal ismét behívásra kerül, a sütiben tárolt információk azonnal kiolvasásra és feldolgozásra kerülnek. A mi webáruházunkban a sütiket többek között arra használjuk, hogy a vásárlás idejére elmentsük a vevő bevásárlókosarát. Így nem kell minden egyes alkalommal újra bejelentkeznie az ABOUT YOU-ra. A sütik használata révén továbbá azt is láthatja, hogy mely termékeket tekintette meg legutoljára.

A sütik aktiválásának folyamata böngészőnként eltérő:

Google Chrome

Nyissa meg a böngésző menüjét, és hívja be a »Beállítások« elemet! Az »Adatvédelem« felirat alatt kattintson a »Tartalombeállítások« gombra! Végül a »Sütik« alatt aktiválja a »Helyi adatok mentésének engedélyezése« beállítást (ajánlott)! Zárja be az ablakot, és töltse be újra az oldalt!

Internet Explorer 9-11

Nyissa meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és hívja be az »Internetopciók« menüpontot! Kattintson az »Adatvédelem« fülre, majd tolja lefelé a tolószabályozót a beállítások alatt, hogy valamennyi sütit engedélyezzen! A »Beállítások« ablak bezárásához kattintson az »OK« gombra, majd végül töltse be újra az oldalt!

Mozilla Firefox

Nyissa meg a böngésző menüjét (»Firefox« gomb), és válassza a »Beállítások« elemet! Menjen az »Adatvédelem« fejezetre! Állítsa a kiválasztási listát a »Firefox előzmények:« mellett a »Felhasználó által meghatározott beállítások szerint létrehozni« elemre! A sütik elfogadásához tegyen egy pipát a »Sütik elfogadása« mellé, és válassza ki az opciók közül a »Megtartás dátuma:« és a »már nem érvényes« elemeket! A »Beállítások« ablak bezárásához kattintson az »OK« gombra, majd végül töltse be újra az oldalt!

Apple Safari

Nyissa meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és válassza a »Beállítások...« elemet! Menjen az »Adatvédelem« fejezetre, és válassza a »Soha« beállítást a »Sütik blokkolása:« alatt! Zárja be az ablakot, és töltse be újra az oldalt!

A JavaScript egy programozási nyelv, amellyel felhasználói interakciókat lehet kiértékelni, weboldal tartalmát lehet megváltoztatni, utántölteni vagy generálni.

A JavaScript aktiválását azért ajánljuk Önnek, hogy kényelmesen tudjon vásárolni az ABOUT YOU-nál. Csak ekkor tudja a webáruházunk valamennyi funkcióját hibátlanul használni.

iPad/tablet/okostelefon

Természetesen a tabletjéről vagy az okostelefonjáról is rendelhet bármit nálunk. Ehhez egyszerűen látogasson el az ABOUT YOU webáruházunkba a mobil internetes keresője segítségével! A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk. Ezen kívül Apple és androidos okostelefonokra is kínálunk vásárlási alkalmazást. Az alkalmazás használatához egyszerűen töltse le azt az App Store-ban, ill. a Google Play Store-ban úgy, hogy rákeres az ABOUT YOU címszóra. Ha kérdése van a letöltéssel vagy az alkalmazás használatával kapcsolatban, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz! (ugyfelszolgalat@aboutyou.hu)

Apple és androidos okostelefonokra egy ABOUT YOU vásárlási alkalmazást kínálunk. Az alkalmazás használatához egyszerűen töltse le azt az App Store-ban, ill. a Google Play Store-ban úgy, hogy rákeres az ABOUT YOU címszóra. Ha kérdése van a letöltéssel vagy az alkalmazás használatával kapcsolatban, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz! (ugyfelszolgalat@aboutyou.hu)

Rólunk

Olyan fiatal vállalkozás vagyunk, amely különféle területek legjobb részeit integrálja: divatszenvedély, egyedülálló technológia és a világméretekben egyik legnagyobb kereskedelmi csoport infrastruktúrája. Nálunk nem kell sokáig keresgélnie, ha Önt lelkesítő és Önhöz illő divatra van szüksége. Támogatjuk abban, hogy pontosan azt találja meg, ami a személyiségének megfelel. Ezzel a weben történő bevásárlás egészen új formáját élheti meg. Kiválasztott alkalmazások segítségével az Ön számára tökéletes stílusokat találhatja meg nálunk csúcsmárkák és kisebb, új márkák között válogatva.

Az ügyfélszolgálatunkat bármikor eléri az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen és minden nap reggel 08.00 és este 22.00 óra között telefonon a 06 80 021-482-es ingyenes telefonszámon. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Kapcsolat

Az ügyfélszolgálatunkat bármikor eléri az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu e-mail címen és minden nap reggel 08.00 és este 22.00 óra között telefonon a 06 80 021-482-es ingyenes telefonszámon. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhat a termék miatt, és természetesen ingyenesen visszaküldheti azt nekünk. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálja a »Hogyan küldök vissza egy terméket?« kérdés alatt.

Örülünk a visszajelzésének, a kritikájának és a dicséretének. Küldjön e-mailt nekünk az ugyfelszolgalat@aboutyou.hu címre! Minden esetben válaszolni fogunk.

Nyereményjáték

Az aktuális nyereményjátékokon való részvétel feltételeit és az ezzel kapcsolatos információkat közvetlenül a mindenkori nyereményjátékban tüntetjük fel. Amennyiben ezzel kapcsolatban kérdései vannak, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz:

E-Mail: ugyfelszolgalat@aboutyou.hu
Telefon: 06 80 021-482 (8.00-22.00 között)* minden nap, valamennyi magyar hálózatból ingyenes. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel.

ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg, Németország

Ügyvezetők: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Hamburgi Kerületi Bíróság
Nyilvántartásba vételi szám: HRB 120869
Adószám: 30476309-2-51
Közösségi adószám: HU30476309

Fel