Stefanie Giesinger - Nike
A ciklusod, a futásod, a Te szupererőd.

Stefanie Giesinger - Nike A ciklusod, a futásod, a Te szupererőd.
A ciklusod, a futásod, a Te szupererőd.692

Egyik nap könnyen lefutod a legjobb távod, egy másik nap pedig minden lépés nehezdre esik, és a padló tapad a cipőhödhöz, mint a rágógumi? Stefanie Giesinger modell már régóta úgy gondolja, hogy a sportolás nem mindig könnyű, és ezzel együtt kell élnünk - addig, amíg el nem kezdte adaptálni az edzését, a ciklusához. Azóta tudja, hogy mikor kell igazán beleadnia mindent, és mikor kell lassítani.

Stefanie Giesinger - Nike A ciklusod, a futásod, a Te szupererőd.

A ciklusod. A futásod.

A menstruációs ciklus figyelése sok lánynak és nőnek segíthet abban, hogy többet megtudjon önmagáról, és a fizikai aktivitását az igényeihez igazítsa. A hormonális egyensúly alapvetően megváltozik a ciklus különböző szakaszaiban. A korai szakasz különösen alkalmas az intenzív, kardió edzésekhez, míg a középső fázisban inkább koncentrálj az erőnléti edzésekre. A ciklus utolsó szakaszában a nyugodt, regeneráló edzésformát ajánljuk.