Ugrás a fő tartalomra
Gyakori kérdések

Black Friday

Rendeltem valamit a Black Friday alatt és látom, hogy a mostani Cyber Monday akció alatt a termék ára még alacsonyabb lett. Kihasználhatom valahogy a Cyber ​​Monday árcsökkenését?Ilyenkor sajnos nem tudjuk automatikusan törölni a Black Friday vásárlást. Ez esetben azt tanácsoljuk, hogy nyugodtan rendeld meg ugyanazt a terméket a Cyber ​​Monday akció alatt aTovább olvasomA nyomkövető link szerint a szállítás már "elektronikus úton továbbítva lett", de az állapota azóta nem változik. Mikor kerül feldolgozásra a rendelésem?A Black Friday alatt a megrendelések száma nagyon magas, ezért szállítási partnereinknek egy kicsit tovább tart a csomagok összegyűjtése. Szoros kapcsolatban állunk velük, hogy a cTovább olvasomRossz méretet vagy színt kaptam. Hogyan kaphatom meg a megfelelő méretet/színt a Black Friday kedvezménnyel együtt?Először is elnézést szeretnénk kérni a kellemetlenségekért. Néha még mi is hibázunk, különösen az ilyen izgalmas időszakokban, mint a mostani. Egyszerűen küldd vissza a terméket a Tovább olvasomA Black Friday kampányok minden termékre vonatkoznak a shopban?A most érvényes kampányban részt vevő termékek körét a kampánybannereken és a feltételekben találod. Fontos megjegyezni, hogy egyes termékek kizárhatók az akcióból, ugyanakkor áltaTovább olvasomNem kaptam visszaküldési visszaigazolást, hogyan lehetek biztos abban, hogy a visszaküldött termékem eljutott hozzátok?A visszaküldési folyamat akár 14 napot is igénybe vehet. Ha ez egy kicsit tovább tart, kérjük, ne aggódj, mivel ez számunkra egy forgalmas időszak, és mindent megteszünk hogy a folTovább olvasomNem látom a kampányt az alkalmazásomban. Mit tehetek, hogy én is részesüljek a kedvezményekben?Győződj meg róla, hogy az alkalmazás legújabb verzióját használod és válaszd ki a megfelelő országot a beállításokban. Alkalmazásodat az App Store vagy a Google Play áruházban frisTovább olvasom