01d
21h
26m
14s
Nyári alapdarabok: Akár -60% EXTRA
VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Gyakori kérdések
Rendelés
Hogyan tudok rendelni?Nagyon egyszerű a rendelés leadása:
A vásárláshoz szükséged van egy ügyfélfiókra. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán az e-mail címedet, a nevedet (vezetéknév és keresztnév) ésTovább olvasomHogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, általában 1-2 percen belüTovább olvasomKülföldi rendeléseket is elfogadtok?Jelenleg Ausztriába, Belgiumba, Bulgáriába, Horvátországba, Ciprusra, Csehországba, Dániába, Észtországba, Finnországba, Franciaországba, Németországba, Görögországba, MagyarországTovább olvasomMi történik a rendelésem leadását követően?Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módTovább olvasomMit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhetőTovább olvasomMiért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?Szeretnénk a lehető legjobb szolgáltatást biztosítani a számodra. Ehhez mindenekelőtt az kell, hogy a rendelésedet gyorsan és zökkenőmentesen lebonyolítsuk. A születési dátumodra eTovább olvasomSzükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?Igen, a vásárláshoz szükséged van egy ügyfélfiókra. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán a nevedet, az email-címedet és a jelszavadat kell megadnod.Tovább olvasomTörölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges nálunk, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni a raktárunkban. A raktárunk igyekszik minél gyorsabban feldolgoznTovább olvasomMegváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatásTovább olvasomRendelhetek telefonon is?Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszakülTovább olvasomMobilról is rendelhetek?Természetesen bármikor leadhatsz rendelést nálunk a tableteden vagy okostelefonodon keresztül is. Nyugodtan látogasd meg a weboldalunkat a mobil böngésződön keresztül, és böngészd Tovább olvasomVan minimális rendelési érték?Alapvetően nincs minimális rendelési érték, azonban a fizetés utánvéttel opciónál elképzelhető, hogy el kell érned egy minimális rendelési értéket, viszont ez esetben természetesenTovább olvasomVan maximális rendelési érték?Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.Tovább olvasom
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Chatelj velünk
Kérj segítséget chatbotunktól a nap 24 órájában, és kerüld el a várakozási időt.
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között