Ugrás a fő tartalomra
Hogyan tudok rendelni?Nagyon egyszerű a rendelés leadása: A vásárláshoz szükséged van egy ügyfélfiókra. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán az e-mail címedet, a nevedet (vezetéknév és keresztnév) ésTovább olvasomHogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, általában 1-2 percen belüTovább olvasomKülföldi rendeléseket is elfogadtok?Az About You jelenleg 26 európai országban van jelen: Magyarország, Németország, Ausztria, Hollandia, Belgium, Svájc, Olaszország, Spanyolország, Franciaország, Lengyelország, CsehTovább olvasomMi történik a rendelésem leadását követően?Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módTovább olvasomMit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhetőTovább olvasomMiért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?Szeretnénk a lehető legjobb szolgáltatást biztosítani a számodra. Ehhez mindenekelőtt az kell, hogy a rendelésedet gyorsan és zökkenőmentesen lebonyolítsuk. A születési dátumodra eTovább olvasomSzükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?Igen, a vásárláshoz szükséged van egy ügyfélfiókra. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán a nevedet, az email-címedet és a jelszavadat kell megadnod.Tovább olvasomTörölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges nálunk, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni a raktárunkban. A raktárunk igyekszik minél gyorsabban feldolgoznTovább olvasomMegváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatásTovább olvasomRendelhetek telefonon is?Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszakülTovább olvasomMobil eszközökkel is rendelhetek?Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszTovább olvasomVan minimális rendelési érték?Alapvetően nincs minimális rendelési érték, azonban a fizetés utánvéttel opciónál elképzelhető, hogy el kell érned egy minimális rendelési értéket, viszont ez esetben természetesenTovább olvasomVan maximális rendelési érték?Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.Tovább olvasom