VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Top márkák
Mi történik a rendelésem leadását követően?
Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza. Ezután természetesen szállítjuk a legfrissebb divatot. Amennyiben mégsem vagy elégedett, a termékeket díjmentesen visszaküldheted.
Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Itt további válaszokat találsz
Hogyan tudok rendelni?
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
Külföldi rendeléseket is elfogadtok?
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Miért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?
Itt további válaszokat találsz
Hogyan tudok rendelni?
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
Külföldi rendeléseket is elfogadtok?
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Miért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Chatelj velünk
Kérj segítséget chatbotunktól a nap 24 órájában, és kerüld el a várakozási időt.
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között