Ugrás a fő tartalomra
Gyakori kérdések

Visszaküldés & Visszatérítés

Hogyan kell visszaküldeni a terméket?Három lehetőség van a csomag ingyenes visszaküldésére: 1. Országszerte bármelyik Postán ingyenesen visszaküldheted a csomagot. Készítsd össze a csomagot, zárd le, tedd bele a visszTovább olvasomMennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.Tovább olvasomVan-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fiTovább olvasomVisszatérítésre kerül a szállítási költség, ha visszaküldöm a rendelésemet?A teljes rendelés visszaküldésekor a teljes összeget visszatérítjük, beleértve a szállítási költséget is.Tovább olvasomMi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?Miután az eredeti csomagolásában visszaküldted nekünk a terméket a GLS-en vagy a Magyar Postán keresztül, a csomag útnak indul a visszaküldési raktárunkba.   A folyamat az alábbiakTovább olvasomMit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen ingyenesen visszTovább olvasomHogyan tudom megadni banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?Ez esetben kérjük, add meg a kártyabirtokos keresztnevét, vezetéknevét és az IBAN számot a személyes fiókodban, hogy visszautalhassuk az összeget a bankszámládra. Ennek menete az aTovább olvasomHol tudom a visszáru csomagomat leadni?Három lehetőség van a csomag ingyenes visszaküldésére. Az első lehetőség, hogy a viszaküldeni kívánt csomagot országszerte bármelyik postán ingyenesen visszaküldheted. Csak ragaszdTovább olvasomHogyan történik a reklamáció?Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldési űrlappal együtTovább olvasomFizetnem kell a visszaküldésért?Mi átvállaljuk a termék visszaküldésének postaköltségét.Tovább olvasomMennyi időn belül adhatom vissza a terméket?A termék kézhezvételét követően 90 nap áll a rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküldd nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződTovább olvasomVan maximális rendelési érték?Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.Tovább olvasomKapok visszaigazolást arról, hogy megkaptátok a visszaküldött csomagomat?Igen, a visszáru beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kapsz tőlünk e-mailben.Tovább olvasomMilyen úton kapom vissza a pénzem?A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlaszámra utaljuk visszTovább olvasomMilyen címre küldjem vissza a csomagot?A visszaküldéshez szükséges szállítási cím automatikusan feltűntetésre került a visszaküldési matricán, amennyiben az MPL szolgáltatásait veszed igénybe a visszaküldéshez, így NekeTovább olvasom