Ugrás a fő tartalomra

Hogyan történik a reklamáció?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldési űrlappal együtt. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Utánvétes fizetés esetén a jóváírás banki átutalással történik. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Segítséget kérek

Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Segítségkérés
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között