Ugrás a fő tartalomra
01d
19h
55m
33s

Ünnepeld velünk az elmúlt 5 évet: Akár -50% EXTRA csak az APPBAN

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen ingyenesen visszaküldheted azt nekünk. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálod a »Hogyan kell visszaküldeni a terméket?« kérdés alatt.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Segítséget kérek

Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Segítségkérés
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között