Ugrás a fő tartalomra
02d
09h
22m
36s

Ünnepeld velünk az elmúlt 5 évet: Akár -50% EXTRA csak az APPBAN

Milyen úton kapom vissza a pénzem?

A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlaszámra utaljuk vissza. PayPal fizetés esetén a jóváírás a PayPal számládra történik. Kérjük, hogy ha utánvéttel fizettél, add meg nekünk banki adataitdat (IBAN számodat) az ügyfélfiókodban a "Banki adatok" menüpontban a "Banki adatok megadása" gombra kattintva, mert ez esetben átutalással tudjuk visszatéríteni az összeget, ez készpénzben nem lehetséges. Amint beérkezett a visszaküldött áru, küldünk Neked egy visszaigazoló e-mailt. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheted az ügyfélszolgálatunknak. Szívesen segítünk ebben.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Segítséget kérek

Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Segítségkérés
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között