Ugrás a fő tartalomra

Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges nálunk, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni a raktárunkban. A raktárunk igyekszik minél gyorsabban feldolgozni minden rendelést, ezért előfordulhat, hogy már pár perc után elkezdik a folyamatot, és nem lehetséges a rendelést törölni.

Személyes fiókodban a "Rendelések" menüpontra kattintva tudod megnézni a leadott rendeléseidet. Ha törölni szeretnéd valamelyik rendelésedet, csak kattints az adott rendelésre, azon belül pedig a piros "Rendelés törlése" gombra a jobb felső sarokban. Ez a gomb csak bizonyos ideig látható a megrendelésed mellett, hiszen rövid időn belül elkezdődik a csomag összekészítése. Amennyiben már nem látható a gomb a megrendelésed mellett, az azt jelenti, hogy a megrendelésed már annyira előrehaladott fázisban van, hogy már nem lehet törölni.

Amennyiben a rendelésedet sikeresen törölni tudtad, arról egy automatikus emailt fogsz kapni tőlünk a regisztrált e-mail címedre, így meggyőződhetsz arról, hogy a törlési kérelmed sikeresen rögzítve lett.

Van egy másik, szintén gyors módja a rendelésed törlésének, mégpedig az, ha rögtön felhívod az Ügyfélszolgálatot a 06 80 021-482-es telefonszámon. Ez esetben is nagy valószínűséggel sikeresen törölni tudjuk a rendelésedet. Külföldről érkező hívások esetében előfordulhat, hogy a hívás nem díjmentes.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Segítséget kérek

Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Segítségkérés
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között