Ugrás a fő tartalomra

Rendelés nyomonkövetése

Az ügyfélfiókodban nyomon követheted a rendelésed aktuális státuszát:

1. Kattints a "Rendeléseim" gombra, majd jelentkezz be ügyfélfiókodba.
2. Válaszd ki a kívánt rendelést.
3. Görgess a szállításhoz, majd kattints a "Szerezd meg a legfrissebb státuszt" gombra.

Fontos:
- Kérjük, ellenőrizd, hogy a szállítási határidő még a megadott szállítási időn belül van-e (lásd a szállítási visszaigazolást).
- A szállítás napján SMS-t fogsz kapni az MPL-től/ GLS-től, amely tartalmazza a futár telefonszámát. Ha bármilyen előre nem látható változás van, amely befolyásolhatja a kiszállítást, kérjük, a kiszállítás előtt értesítsd a futárt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez.

Ha még mindig nem világos, hogy jelenleg hol található a csomagod, kattints a "További segítségre van szükségem" gombra, hogy kapcsolatba lépj velünk.

Hasznos volt ez a válasz?