Hogyan működik a Klarna fizetés 3 részletben folyamata?
Hogyan működik a Klarna fizetés 3 részletben folyamata?
A Klarna fizetés 3 részletben egy olyan fizetési mód, amely lehetővé teszi, hogy rendeléseid költségét 3 egyenlő, kamatmentes havi részletre oszthasd fel.
A három részlet közül az elsőt akkor kell kifizetned, amikor a pénztárnál a megrendelésed visszaigazolása megtörtént.
A második és a harmadik részletet 30, illetve 60 nappal később automatikusan levonjuk a fizetéskor megadott bankkártyáról vagy hitelkártyáról.
Kapni fogsz egy megrendelést visszaigazoló e-mailt, illetve egy külön e-mailt a Klarnatól a fizetési részletekkel.
Problémáid adódtak a Klarna fizetés 3 részletben fizetési móddal?
Ha a Klarnával történő rendelés leadása során problémáid adódnak, annak az alábbi tényezők valamelyike lehet az oka:
- Előfordulhat, hogy a Klarna elutasította a fizetési kérelemedet. Javasoljuk, hogy válassz egy más fizetési módot, vagy adj le egy kisebb összegű rendelést.
- A Klarna esetleg nem tudta ellenőrizni adataidat az általad megadott számlázási címen. Győződj meg arról, hogy a számlázási cím megegyezik-e azzal a címmel, amelyre bankkártyád/hitelkártyád regisztrálva van.
- Ha először használod a Klarnát, és a számlázási címedtől eltérő címre adod le a rendelést, előfordulhat, hogy a fizetés elutasításra kerül.
- Előfordulhat, hogy kifizetetlen számlák szerepelnek a korábbi Klarna-kivonatokon. Ha ezeket kifizetted, próbáld meg újra a Klarnával való fizetést. Ha nemrég fizetted ki a fennálló számlákat, kérjük, várj 24 órát, mielőtt újra megpróbálnál fizetni a Klarna segítségével.
- Lehet, hogy kihagytál egy kötelező mezőt a pénztárnál, például a születési dátum kitöltését.
Ha a Klarna egy fizetési kérelemnél elutasított, az nem jelenti azt, hogy legközelebb is elutasításra kerülsz. Hasonlóképpen, ha a kérdelmedet egy fizetésnél elfogadták, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy azt az összes jövőbeli fizetésnél is elfogadják.