Ugrás a fő tartalomra

Megváltoztathatom a szállítási címet a rendelés leadása után?

A szállítási címet a rendelés leadása után sajnos már nem tudod megváltoztatni az About You-nál. A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, és ezért sajnos nem tudnánk garantálni a változtatást.

Amennyiben a GLS végzi a szállítást, azt tanácsoljuk hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal: https://gls-group.eu/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.html. Így amíg a kiszállítás még nem történt meg, elképzelhető, hogy a GLS módosítani tudja és ki tudja szállítani csomagodat az új címre.

Amennyiben csomagodat az MPL szállítja, úgy az első két kézbesítési kísérlet előtt ingyenesen változtathatod meg a címedet. Ez esetben azt tanácsoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot az MPL ügyfélszolgálatával: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat. Ha a szállítási címedre történő mindkét kézbesítési kísérlet valamilyen okból nem jár sikerrel, az MPL a csomagot a legközelebbi postahivatalban tárolja, ahonnan a következő 10 napban ingyenesen átveheted azt.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy amennyiben 2 sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag teljes átirányítását vagy a kézbesítés időpontjának megváltoztatását kéred a lakcímedre, az MPL külön díjat számíthat fel.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Segítséget kérek

Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Segítségkérés
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között