Ugrás a fő tartalomra
16h
53m
53s

Ünnepeld velünk az elmúlt 5 évet: Akár -50% EXTRA csak az APPBAN

Hogyan működik a Klarna "fizetés 30 napon belül" folyamata?

Vásárold meg még ma a kedvenc termékedet, és fizess később, 30 napon belül. Ezt a fizetési módot választva közelebbről is megnézheted a terméket, mielőtt kifizetnéd. Így működik:

1. lépés
Tedd a kívánt termékeket a kosaradba, és a Pénztárnál válaszd a "Klarna" fizetési módot.

2. lépés
Add meg a szükséges személyes adataidat, amelyek a folytatáshoz szükségesek, és ezután megtudod, hogy a fizetést jóváhagyták-e.

3. lépés
A Klarna e-mailben elküldi a rendelés visszaigazolását, és emlékeztetni fog, hogy mikor esedékes a fizetés.

Amint befejezted első vásárlásodat a Klarnával, minden további vásárlásodat a Klarna fizetési módot választva egyetlen kattintással befejezheted.


Hogyan rendezhetem a Klarnával a nyitott fizetésemet?

A legegyszerűbb és legkényelmesebb módja a rendelés kifizetésének, ha regisztrálsz a Klarna App-ban vagy a Klarna weboldalán.

1. Klarna App
A Klarna App a te kezedben van az irányítás: Nagyon egyszerűen fizethetsz, vagy szükség esetén megváltoztathatod a fizetési módot - akár a vásárlás után is. Bármikor megtekintheted rendeléseidet, regisztrálhatod a visszküldött termékeidet, és emlékeztetést kaphatsz a nyitott számlákról. Így mindig áttekintheted az összes vásárlásodat. Bankszámládat is összekapcsolhatod az alkalmazással, hogy mindössze 1 kattintással fizethess.

2. Banki átutalás
Ha banki átutalással szeretnél fizetni, erre is lehetőséged van. A fizetési részleteket az alkalmazásban vagy a fizetési áttekintéssel kapott e-mailben találod. Ha a közlemény mezőbe beírod a célhivatkozást, biztos lehetsz benne, hogy a fizetés a megfelelő számlához kapcsolódik. Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden egyes vásárlás/rendelés után külön-külön kell fizetned a megfelelő hivatkozással, hogy a fizetést a megfelelő számlához lehessen kapcsolni.


Miért nem tudok később fizetni a Klarnával?

Amint a Klarna "Fizetés később" lehetőségét választod, ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult vagy-e a kiválasztott összegre vonatkozó rendelésre. Ez az ellenőrzés három tényezőt vizsgál: a nálunk fennálló fizetési múltadat, az összeget és bizonyos esetekben egy hitelügynökségtől származó külső információt. Ezek a tényezők határozzák meg, hogy a vásárlás jóváhagyható-e.

Ha nem tudsz számlával fizetni, akkor a rendeléshez más fizetési módot kell választanod.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Segítséget kérek

Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Segítségkérés
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között