Hogyan működik a Klarna "fizetés 30 napon belül" folyamata?
Vásárold meg még ma a kedvenc termékedet, és fizess később, 30 napon belül. Ezt a fizetési módot választva közelebbről is megnézheted a terméket, mielőtt kifizetnéd. Így működik:
1. lépés
Tedd a kívánt termékeket a kosaradba, és a Pénztárnál válaszd a "Klarna" fizetési módot.
2. lépés
Add meg a szükséges személyes adataidat, amelyek a folytatáshoz szükségesek, és ezután megtudod, hogy a fizetést jóváhagyták-e.
3. lépés
A Klarna e-mailben elküldi a rendelés visszaigazolását, és emlékeztetni fog, hogy mikor esedékes a fizetés.
Amint befejezted első vásárlásodat a Klarnával, minden további vásárlásodat a Klarna fizetési módot választva egyetlen kattintással befejezheted.
Hogyan rendezhetem a Klarnával a nyitott fizetésemet?
A legegyszerűbb és legkényelmesebb módja a rendelés kifizetésének, ha regisztrálsz a Klarna App-ban vagy a Klarna weboldalán.
1. Klarna App
A Klarna App a te kezedben van az irányítás: Nagyon egyszerűen fizethetsz, vagy szükség esetén megváltoztathatod a fizetési módot - akár a vásárlás után is. Bármikor megtekintheted rendeléseidet, regisztrálhatod a visszküldött termékeidet, és emlékeztetést kaphatsz a nyitott számlákról. Így mindig áttekintheted az összes vásárlásodat. Bankszámládat is összekapcsolhatod az alkalmazással, hogy mindössze 1 kattintással fizethess.
2. Banki átutalás
Ha banki átutalással szeretnél fizetni, erre is lehetőséged van. A fizetési részleteket az alkalmazásban vagy a fizetési áttekintéssel kapott e-mailben találod. Ha a közlemény mezőbe beírod a célhivatkozást, biztos lehetsz benne, hogy a fizetés a megfelelő számlához kapcsolódik. Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden egyes vásárlás/rendelés után külön-külön kell fizetned a megfelelő hivatkozással, hogy a fizetést a megfelelő számlához lehessen kapcsolni.
Miért nem tudok később fizetni a Klarnával?
Amint a Klarna "Fizetés később" lehetőségét választod, ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult vagy-e a kiválasztott összegre vonatkozó rendelésre. Ez az ellenőrzés három tényezőt vizsgál: a nálunk fennálló fizetési múltadat, az összeget és bizonyos esetekben egy hitelügynökségtől származó külső információt. Ezek a tényezők határozzák meg, hogy a vásárlás jóváhagyható-e.
Ha nem tudsz számlával fizetni, akkor a rendeléshez más fizetési módot kell választanod.