Érintkezésmentes kézbesítés5

Gyakori kérdések

Szállítás & Kézbesítés

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.Tovább olvasomHogyan követhetem nyomon a rendelésem?Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállTovább olvasomHogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni. További lehetőségként jeleTovább olvasomMilyen szállítási költségek merülnek fel?Átvállaljuk a termék kiszállításának és a visszaküldésének, valamint a csomagolás költségét.Tovább olvasomMit tehetek, ha sérült terméket kaptam?Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszakülTovább olvasomMi az a részszállítás?Számunkra fontos, hogy a megrendelt termékedet minél hamarabb megkapd. Ha kivételes esetben valamely terméket nem lehet két napon belül kiszállítani, akkor előfordulhat, hogy a renTovább olvasomMely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?Szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket.Tovább olvasomA szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a PayPal, a bankkártyás vagy az utánvétes fizetésTovább olvasomSzerkeszthetem önállóan az adataimat?Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba, akkor ott megtekintheted és szerkesztheted az adataidat. Az e-mail címed, telefonszámod vagy neved megváltoztatása érdekében fordulj bizalommalTovább olvasomKérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük.Tovább olvasomMely országokba történik a kiszállítás?Az About You jelenleg 23 európai országban van jelen: Magyarország, Németország, Ausztria, Hollandia, Belgium, Svájc, Olaszország, Spanyolország, Franciaország, Lengyelország, CsehTovább olvasom
Ügyfélszolgálat

Nem találtál megfelelő választ?

Amennyiben nem találtál megfelelő választ a Segítség oldalon, írj nekünk üzenetet, vagy hívj fel minket!

Írj nekünk

Vedd fel velünk a kapcsolatot emailen keresztül, és írd le a kérdésedet. Felvesszük majd veled a kapcsolatot.
Kapcsolatfelvételi űrlap
Ingyenes forródrót H-P 08.00-22.00 között, és SZO-VAS 09.00-20.00 között